Завантажити повністю матеріали методичної студії для вчителів географії 26 серпня 2016 року.
Завантажити частину 1
Завантажити частину 2
Завантажити частину 3
Завантажити частину 4
Завантажити частину 1
Завантажити частину 2
Завантажити частину 3
Завантажити частину 4
Завантажити календарне планування для 8-го класу.
Кількість
учасників методичної студії:
58
Із 42-х керівників
Р(М)МО:
-
34 – спеціалісти вищої категорії;
-
7 – І категорії (Близнюківський, Борівський, Зачепилівський, Ізюмський, Коломацький, Краснокутський та Основ’янський райони);
-
1 – ІІ категорії (Богодухівський район);
-
18 – мають звання «вчитель-методист»;
-
11 – «старший учитель».
Із 42-х керівників
Р(М)МО:
-
27 педагогів із досвідом роботи керівника Р(М)МО більше 3-х років.
-
10 – зі стажем роботи керівника Р(М)МО від 1-го до 3-х років (, Барвінківський, Близнюківський, Богодухівський, Вовчанський, Зачепилівський, Первомайський, Шевченківський райони, м. Лозова, Новобаварський, Основ’янський райони).
-
5 – призначених у 2016/2017 навчальному році на посаду керівника Р(М)МО (Балаклійський, Борівський, Краснокутський, Лозівський та Слобідський райони).
Висновки
роботи
методичної студії:
-
Визначено зміст, складові та шляхи практичного впровадження компетентнісного підходу в навчання учнів географії та оцінювання навчальних досягнень школярів.
-
Проаналізувано освітній контент навчання географії у загальноосвітніх навчальних закладах області й актуалізувати питання підвищення якості навчання в умовах упровадження компетентнісного підходу.
-
Обговорено зміст Концепції нової української школи.
-
Презентувано освітні проекти: «Підвищення компетентності вчителів щодо підготовки учнів до розв’язування тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання», «Підвищення якості підготовки учнів Харківської області до Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів».
-
Надано методичний кейс та методичні рекомендації щодо навчання географії у загальноосвітніх навчальних закладах, проведення учнівських інтелектуальних змагань у 2016/2017 навчальному році.
Пропозиції
за
результатами роботи методичної студії:
1. Сформувати мережу
географічних гуртків у загальноосвітніх
і позашкільних навчальних закладах для
обдарованих школярів.
2. Створити умови
для відновлення шкільних географічних
майданчиків.
3. Продовжити роботу
з педагогічними особливостями та
навчально-методичним забезпеченням
навчання географії за новими програмами
в 8-х та 10-х класах ЗНЗ.
4. Організувати
індивідуальну або групову підготовку
учнів до Всеукраїнської учнівської
олімпіади та ЗНО з географії на
диференційованій основі в позаурочний
час
5. Оптимізувати
форми і методи організації освітнього
процесу під час формування географічних
понять і картографічної грамотності з
урахуванням пізнавальних можливостей
учнів.
6. Посилити практичну
спрямованість навчання географії
(рішення географічних задач, робота з
картами, таблицями, графіками тощо).
7. Алгоритмізувати
навчання учнів, забезпечити їх планами
описів, описами порядку розв’язування
й оформлення географічних задач.
8. Стимулювати
учнів до самостійного пошуку інформації
та створення учнівських проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий