Семінар був організований
за підтримки Ґете Інституту в України спільно з Міністерством освіти і науки
України.
Учасниками
семінару були 22 учителя німецької мови загальноосвітніх навчальних закладів
м. Харкова та Харківської області.
На семінарі
розглядалися нові тенденції європейської методичної науки у питаннях планування
та проведення уроків з іноземної мови з урахуванням Загальноєвропейських
рекомендацій з мовної освіти, аналізувалися чинники ефективної організації
занять з німецької мови як іноземної, вивчалися дидактичні принципи та підходи
до використання країнознавчої інформації на уроці іноземної мови.
З
використанням інтерактивних технологій учасники семінару аналізували принципи,
на основі яких проводиться сучасний урок німецької мови, роль учителя в навчальному
процесі, навчальна діяльність учнів, цілі та етапи уроку, форми та режими
роботи, застосування нових прийомів для опрацювання навчального матеріалу, у
тому числі дидактизації автентичних матеріалів. На основі ознайомлення з
фактичним, комунікативним та міжкультурним підходом у висвітленні країнознавчої
інформації були проаналізовані наявні навчальні матеріали, техніки презентації
та дидактизовані автентичні матеріали, що містять широкий спектр типів текстів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий