Усе про ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2016/2017 н.р.

среда, 12 ноября 2014 г.

Планування уроку і країнознавство – нові ідеї для занять з німецької мови як іноземної



12 листопада 2014 року закінчив свою роботу п’ятиденний методико-дидактичний семінар для вчителів німецької мови «Планування уроку і країнознавство – нові ідеї для занять з німецької мови як іноземної».
Семінар був організований за підтримки Ґете Інституту в України спільно з Міністерством освіти і науки України.
Учасниками семінару були 22 учителя німецької мови загальноосвітніх навчальних закладів м. Харкова та Харківської області.
На семінарі розглядалися нові тенденції європейської методичної науки у питаннях планування та проведення уроків з іноземної мови з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, аналізувалися чинники ефективної організації занять з німецької мови як іноземної, вивчалися дидактичні принципи та підходи до використання країнознавчої інформації на уроці іноземної мови.
З використанням інтерактивних технологій учасники семінару аналізували принципи, на основі яких проводиться сучасний урок німецької мови, роль учителя в навчальному процесі, навчальна діяльність учнів, цілі та етапи уроку, форми та режими роботи, застосування нових прийомів для опрацювання навчального матеріалу, у тому числі дидактизації автентичних матеріалів. На основі ознайомлення з фактичним, комунікативним та міжкультурним підходом у висвітленні країнознавчої інформації були проаналізовані наявні навчальні матеріали, техніки презентації та дидактизовані автентичні матеріали, що містять широкий спектр типів текстів.
Наприкінці семінару всі його учасники отримали міжнародні сеифікати GIDELFO Profssionelle Qualifizierung von Deutschlehrern, які, згідно з листом МОН України від 26.09.2014 № 1/9-495, є підставою для зарахування годин фахової підготовки під час проходження планових курсів в інституті післядипломної педагогічної освіти.


Комментариев нет:

Отправить комментарий